星期四, 4月 20, 2006

住家菜

我再次發現自己都係一個唔停得的人,總是攪完一樣又一樣。又可能是近日愛人忙著迷戀<我是金三珣>的男主角三石哥吧,所以有多了點時間亂攪作及工作。

之前忙碌著有關wtocd,現在又著手攪「觸映份子」出的cd。攪呢張碟的同時,又著手攪另外兩張cd,都是自己幾年內積下來的作品。妳會問點解?係喎!!!唔知點解作埋作埋都幾多歌喎,現在是這樣想的,如果作左又唔去好好地錄起及出版,其實就是沒有作過的。咁我又問自己,作來為何? 無非都係交流吧了,都係多個途徑給朋友了解多一點潘志雄的想法吧~~有心想聽的朋友等多個月啦!!!
6
3日晚上在老尖文化中心的空地正式發行,聽到那裡有音樂聲就過來啦。

另外兩件可大可少的事

近日覺得原來做住家菜真係唔易的,愛人 忙著返工,而我的工作又時常要在家中進行,有時是剪片有時在計劃工作坊的課程等。總之,在家中時間長的,家務就總是做得比較多,特別是這樣潔癖的我。總是 留不到愛人有時間收拾前已經比我攪左。我懷疑我這壞習慣已經種壞了她,有以無以她是會留給我做的(家務),但各位觀眾唔好忘記,我只是在家中工作而唔係唔使工作喎,咁即係話我其實係返工之餘再打多份家務助理喎,點攪先。

近日時常搵番一些一年見唔到3次而又有感情的朋友,唔知呢? 近期有d古 怪的想法,就是怕下一次與朋友見面時是在某朋友的葬禮,真係大吉利是。搵番一位好友過來新居一聚,在聯絡中才知道他已經靜靜地結婚,心有點不快,衰仔結婚 都唔搵我,如果唔係搵佢來新屋一聚也不知道他結左婚。雖然結婚都係兩個人的事,對於我來講朋友結婚都會為他們祝福,登他們開心的。點都好啦知道大家健健康 康又未死就放心吧,不過話是話我有另一位朋友已經兩年沒聯絡了,對上一次可能是他來聽噪音音樂會見到,還要好似係我在台上見到佢在觀眾位的。近日搵佢電話 改了沒有下落,都有點擔心的,祝平安吧!!!

9 Comments:

Blogger 日不落 said...

「總是留不到愛人有時間收拾前已經比我攪左」:
算吧啦,等得來,唔止蚊都訓,小強都食飽飽訓左兼再生過咯…… -_-""

「各位觀眾唔好忘記,我只是在家中工作而唔係唔使工作喎,咁即係話我其實係返工之餘再打多份家務助理喎,點攪先」:
得啦,記得啦,我精神上支持你啦 ~

1:43 下午  
Blogger 志雄 said...

講開小強哥哥,妳新屋有無小強出現呢?
好在我新屋還未有,只是蚊姐姐經常來咬我,攪到我時常拿著蚊拍訓的。有次,連發夢都在拍蚊,好驚~~~

2:38 下午  
Blogger 日不落 said...

小強暫時未見...

蚊也有, 但未至於發夢都要拍個隻。會不會是經常開露台門,所以有蚊呢?唯有依靠電蚊香/蚊機。買個無味的電蚊香啦,有用的。

5:20 下午  
Blogger sc said...

間屋都冇咩野食, 小強都餓死啦~~ 小強們溫飽解決唔到, 自然也不會繁洐小小強...

(嘿, 實情係衛生搞得好囉...)

咦, 家菜不及韓國泡菜香?!

10:20 上午  
Blogger 志雄 said...

雖然住家菜不及韓國泡菜香!!!
不過住家菜勝在無味精嘛

1:58 下午  
Anonymous 匿名 said...

那我也悄悄的告訴你,我也結了婚呢~^^
(不知你還記不記得我丫~)

6:01 下午  
Blogger 志雄 said...

靚女sam ???
sam siu siu嘛 ? 當然記得啦
我以為妳唔記得我就真
結了婚 ???
@ @'
~~~
祝快樂哦!!!
妳先生我認識的嘛?

6:10 下午  
Anonymous 匿名 said...

你不認識的丫,所以無大肆宣揚。

呢排你除左cd, 仲搞緊咩呀~

11:51 上午  
Blogger 志雄 said...

除了cd外
都是工作吧
(可以看看新寫的一篇)
咁妳呢?

12:03 下午  

發佈留言

<< Home