星期六, 7月 14, 2007

小明...

6 Comments:

Anonymous 匿名 said...

嘩,有MV喎!好嘢!

由於Youtube窒窒下關係,隻歌好似聽/睇極都未完咁 ~ :p

5:42 下午  
Blogger 志雄 said...

我都沒有時間搞呢?是「九十九支花」哥哥剪的。而這首歌也不是新cd的歌,係上年一張中港台的合輯中的一首歌。「非他」的作品,我只是幫忙唱歌吧。不過我都幾喜歡這首歌的,或者我都係小明。

9:49 上午  
Anonymous 匿名 said...

我真係好鍾意呢隻歌,望下個MV諗起好多野...好開心呀!睇咗就開心,聽咗又開心,唱歌仔,都係為開心啫!

8:49 上午  
Blogger 志雄 said...

多謝妳呀!!!
跟朋友一起夾歌唱歌實是一件快樂事。

唔知呢? 我個人都比較少想起一些快樂事情來去寫歌的。
雖然這首歌唱到尾段啦啦啦時是開心的,但一想番起歌的大部份,其實都幾灰。

10:26 下午  
Blogger YingZi. Zaphiel said...

睇到想喊...

2:02 下午  
Blogger 志雄 said...

um...為乜想喊呀?

5:28 下午  

發佈留言

<< Home