星期二, 5月 08, 2007

one

吃豬肉的豬在blog上播了REM+U2一起玩的one
嘩...
我又開始了成日聽one的日子了

一連可以聽數次的
不過都唔夠「燕窩」勁
一連聽十次!?
不是要鬥多 ,只是我們也十分喜歡

這個歌十分奇怪的
我英文唔得, 但沒有影響我對這個歌的喜歡程度
好多時聽都會有很玄的感覺 (嘩, 使唔使呀!? )
點講呢?
就像我之前聽「黑鳥」的"活在一個時代"一樣
係可以聽到喊的
好強烈的「人」味
這可能算是個人的聖歌吧
「燕窩」剛剛又私人醒了其他版本我聽
嘩...

U2 - One (Buffalo Version) 這個MV好正的




U2 & Mary J. Blige - One 這個的演繹又正喎

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

我要戒下先得...咁樣聽落去係唔得的...

Mary J. Blige個version有live睇的。

你今日聽/睇左未呀?

11:31 上午  
Blogger 志雄 said...

戒!?
使唔使去戒one中心住下呢?

今日睇左未?
我怕一睇又幾次哦!!!
都係做緊d野先去吧。

11:56 上午  

發佈留言

<< Home