星期四, 5月 03, 2007

汗顏...

為慶祝香港回歸,解放軍駐港部隊軍營在5月1日開放三個軍營給市民參觀。
單看了電視新聞,大人小朋友在軍營參觀得開開心心,有得睇、有得玩喎。
反而我這個老土怪新聞過後想起有點汗顏...


在場有多項活動進行,又可參觀「導彈護衛艇」,嘩,好勁咁喎。市民都在大炮前影相,大人細路手拿大大小小槍械指向鏡頭,多威風似的。
乜槍都有,什麼手槍/衝鋒槍,連迫擊砲都有。小朋友更開心地可以一嘗玩真槍的滋味。所有展示的軍用槍械都是沒有上彈的。

係,我係老土的,這種能輕易拿掉別人生命的「殺人武器」,能夠在小朋友手中當作玩具。太可怕了,再講多一次殺人武器當玩具喎!!! 我不能接受這是好玩的東西,不能想像殺人武器可以在小朋友心中是一件合理的玩具,我真的不可以接受。
只希望同行的家長會讓小孩知道槍械背後可以是好可怕的,包括使用的人

4 Comments:

Anonymous 匿名 said...

絕對是!

我看到電視機畫面中的細路好開心地話,想睇武器呀,還手拿著槍,話可以一嘗做軍人的滋味!實在太可怕了。要看槍,坦克麼,睇六四片囉,要睇真野?去伊拉克啦。

最好笑有個亞伯對著鏡頭話,嫌d出展的船細得滯...

10:12 下午  
Blogger 志雄 said...

「要看槍,坦克麼,睇六四片囉,要睇真野?去伊拉克啦。」

嘩...!?

唔使咁盡呀?
我睇到妳咁都有d嚇親
細佬仔可以慢慢傾o者。

12:50 上午  
Anonymous 匿名 said...

咁,除左細佬,仲有d亞伯嘛,呢,嫌d船細個d呢,嘿。

11:29 上午  
Blogger 志雄 said...

我比較關心有可能掌握著我們未來的細路多d。

11:58 上午  

發佈留言

<< Home