星期一, 2月 26, 2007

甲的另一個名字

幾年前
在某個島上發生了一件事
有甲有乙有丙有丁有戊
丙、丁、戊因為甲而走了
之後
甲也走了
最後只有乙留在這間屋
看守著屋內的樹

這時段時間
樹,成長
花,開著。
.................

幾年後
甲回來向乙說﹕樹是我種的,請妳離開吧


最後走了

感覺甲...太可怕!
丙、丁早已有路向

而甲......的另一個名字






耶穌的另一個名字


作詞、作曲、編曲:羅大佑

耶穌有另一個名字
叫做你也叫做我
我們都有祂的聖靈
還有魔鬼的本性

撒旦有另一個名字
叫做妳也叫做我
他在夢中將我驚醒
笑我平凡的人性

平凡有另一個名字
叫做你也叫做我
我們都在白天犯罪
就像夜晚的懺悔

如此我才真正明白
星期天的教堂為誰開
上帝住的天堂門外
平凡的的魔鬼在等待

阿門

7 Comments:

Anonymous 匿名 said...

呢個甲都好橫行霸道喎!
雖然就話, 呢個世上人人都可以係罪人, 但互相懲罰都有個限度! 上帝大哂咩!

12:54 下午  
Blogger 志雄 said...

甲,讓我明白,當道理再講落去都沒有意義時,拳頭都係時候要出的。
昨晚唔係好訓得著,想著想著想打人。
~~~~~ ~

1:01 下午  
Anonymous 匿名 said...

咁又唔洗訓唔著。不合理0既事其實好多,多到可以晚晚都訓唔著。唔好因為咁而改變自己...我係話..唔使因此就對所有人冇信心。

因為心地善良、正直0既人0係世上仲有好多。

都係覺得唔順氣的話,洗少少錢, 請d口才好0既婆婆打下小人law~

3:29 下午  
Blogger 志雄 said...

反而想打真人多d喎~
ps:都只是對某些人失去了所有情義結吧!

3:50 下午  
Anonymous 匿名 said...

對不起,這陣子比較忙,所以這麼遲聯絡。
仍留下你的大碟給我嗎?
這陣子你在何處工作?想和你聚聚呢。

10:40 上午  
Blogger 志雄 said...

cd~
留下了過百張...

這星期比較忙,下星期找妳的。
謝~

1:21 上午  
Anonymous 匿名 said...

我都好想一野打爆甲!
但發現原來呢個世界仲有好多甲!
(甲001、甲002、甲003、甲004、甲005、甲006、甲007....)
所以都係慳番啖氣.....
由得佢腐爛!由得佢做山寨王!
由得佢統領佢既一班棋子.....

4:19 下午  

發佈留言

<< Home