星期四, 7月 14, 2005

火都滾~~~

今日睇報紙(星期二的)睇到一單新聞,真係火都滾.在旺角有位人,佢住唐樓又養狗,養狗呢條友都十分狗.佢將5隻狗養在天台,大家都知這星期是什麼天氣啦.有街坊發現她們發出陣陣哀聲,便打電話給愛護動物協會投訴.5頭狗中其中一隻因頸圈繩太短,未能走到陰涼環境下,最後暴曬而死.其餘4隻也因嚴重缺水缺糧之下以至身體非常虛弱.狗主最後被控疏忽對動物提供食物及水...及虐待狗隻等7項罪,罰款$4000.
有兩隻狗由於嚴重虛弱最後都要人道毀滅,5隻有三隻死左,呢條粉腸都只係罰款了$4000
乜野世界?唔想養就唔好養啦xyz!#&%
我覺得其實最好罰番佢在天台暴曬幾日啦,諗起都火滾呀!!!

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

香港有這樣的人,真可悲。

8:22 上午  
Blogger 冬冬 said...

I hate these people who wants to have pets, but don't take care of them!! grrrr...!!!

5:01 上午  

發佈留言

<< Home