星期一, 6月 27, 2005

如有需要...


Photo
Originally uploaded by chi_hung.

假如你是座輪椅的,有日在行商場時好急好急,需要去小小或便便.但當你搵到個廁所時見到廁所門上寫著這些字,你會如何? 我? 第一時間一定係講粗口的!

這種情況其實在我的輪椅朋友來說,是經常出現的.如果大家有時間的話,不妨幫忙打個電話去 tel:26739280 上水新都廣場投訴佢地,因為把殘障人士廁所鎖著實在是對殘障人士來講是不合理的,因為當你好急的時候還要去唔知邊度搵你班管理員慢慢咁去開門.攪得來都腎虧啦大哥!大家唔好忘記,有好多座輪椅的人,要去大小二便不像你我般那麼輕鬆的,開左門後還要攪些時間才可以行事的.

我地觸映份子裡的一位朋友祥仔也拍過一條短片,安裝了一部dv機在自己的輪椅上,短片部份內容是他與一位朋友走在這個大都會的一些商場,拍了以上所講的情況.人有三急去方個便,去到廁所又係鎖x左,走去搵保安,保安a又要佢地去邊度邊度搵保安b開鎖,死未!見到這裡都想講句粗口的話,不妨花少少時間打個電話去投訴吧!這類情況香港多的是,有相機的又見到的,不妨影左佢send過來,話比更多人知吧!

6 Comments:

Anonymous 匿名 said...

我都有睇過段片,
愈睇就愈興,
d商場or屋村既老細(後者指政府)完全無理過一班「有需要」人士既需要,
短片放映之時,
睇在眼裡心在罵……
假如有日俾我見到有人對有任何真正有需要人士不尊重,
我實走過去打爆o個個人個頭…(放心,得個講字——我既意思係動口不動手)。
我好認同殘障人士廁所鎖住係好不合情理的。
又唔見您係廁所都鎖喎,
呢種係咩心態﹖
如果因為多人去某個廁所所以怕麻煩而唔閂,
mud依家好少人需要去殘障人士廁所咩﹖
如果話只可以開放一個(雖然唔知咩道理),
我寧可鎖我地o個個好了,
一黎我地可以跑去拎鎖匙,
二黎好好提醒自己唔好到最後都唔去,
三黎分分鐘都有人去(特別係女人,成日排長龍),
拎鎖匙既時間都省番。
有時候,
我好懷疑殘障人士廁所裡頭係唔係有寶藏﹖
or特別為殘障人士造左個用金定用雲石造既廁所,
由於太過矜貴,
唔可以唔鎖,
免得有外人入侵整花左﹖
您唔好話假如我地係坐輪椅,
就算係您同我就咁想去廁所卻發現鎖左,
如白行一趟都會想爆粗鬧啦﹗
上水新都…
何止一間丫﹖
呢間叫您自己去找保安拎鎖匙,
第二間都只不過叫您按個掣然後等人黎幫您開者…
少少分別,但一樣要等。
不如所有地方有提供殘障人士廁所既,
就聯合整本電話簿派發俾每一個殘障人士,
等佢地去到邊都可以預早book定個廁所用,
讓有關服務人員可以開定門企係度等您大駕光臨丫,好唔好﹖
不過到時又話d人好忙,
又話效率低(睇佢地都唔會覺得呢類booking係高效率的,只會阻住佢地做野,但又成日見到佢地無所事事,不是玩手指就係望地下…),
又可能話有需要人士未必一定有手提做到booking咁,
亦可以講我地d保安、服務員周圍都有,
好快就搵到……
總之,
佢地會有一萬一千一百一十一個藉口唔去諗方法令到佢地「所謂」既服務,
真正做到應有既基本服務。
講咁多,
我只係想講,
今時今日咁既服務「態度」同不合理既處事方式,
唔單止不可接受,
更加要大聲討伐﹗

10:42 上午  
Blogger 志雄 said...

其實要打爆的應該是保安人員以上的管理階層的頭.我估重要o既係身受影響的殘障朋友要親自去打爆佢地的頭,(講笑...)親自去打電話投訴至真,這是最直接的.如果下下都有一百幾十個人打去投訴同一個殘廁,我唔信佢地唔去改善.(當然要這樣動員就要睇大家對這件事覺得有幾重要了)

2:29 下午  
Blogger sc said...

支持~
改天去實地視察一下...

4:19 下午  
Anonymous 匿名 said...

我親耳聽過一個醫院o既呀姐講,如果唔將傷殘人士廁所鎖住,會比D普通人整烏糟,真係唔知係乜野道理!!!

1:58 下午  
Anonymous 匿名 said...

或可控告該商場歧視

1:04 下午  
Blogger 志雄 said...

以往有沒有人試過告呢?

2:09 下午  

發佈留言

<< Home