星期二, 3月 29, 2005

um...

早兩日有位朋友來電
來意想找找可以幫忙的演員朋友幫忙拍野
故事大至是關於學習障礙的宣傳短片
朋友說需要兩位媽媽級的演員/角色
之後我搵了位有份在"看不看見"有出鏡的媽媽
媽媽朋友當我講完是學習障礙的機構話要搵人幫手時
她很快已經話:ok ,無問題!
原因是,她其實也有一位有學習障礙的兒子
聽她講述兒子細細個返學時所面對的困難及有關兒的心心低話
學校不理解什麼是學習障礙
老師還跟她說:不要為個仔搵借口了
有這樣的老師又不是不理解的
根本個老師都唔知乜春叫做"學習障礙"
咁其實又算是推到去是教育資源不足的問題嘛!?

而這個媽媽又是那種好明白
就算兒子在學習上未必像一般學生的學習
但仔仔在另一方面也可有他發揮的
我和她傾了這個電話
真心的有一大個感動位的
甚至有點點xx
差點兒想叫她做媽媽
講到這裡大家都應該感覺到我是個不孝子
還未懂得學會欣賞媽媽....


今日在沙田新城市廣場中
路上有好x多人來往
我見到一位應該是我中學時的同學仔
不過...
當時見到佢已經是一個”肥佬了”
我無叫佢因為都唔係太fan的
而也怕認錯人或佢唔認得我
行多十多廿步後
見到另一位肥佬哥突然在想...佢係唔係另一位中學同學呢?
太可怕了???

0 Comments:

發佈留言

<< Home