星期四, 9月 29, 2005

殘疾人士交通優惠

早幾天唔知發生什麼事,總是上唔到blogspot的網頁,所有朋友blogspot的blog都唔得。今晚終於ok了!想死吧!

今日因工作走來走去(座車)。我座在巴士近落車門口的位置,車行了一輪,到站,有位要用手叉行路的女士上車,明顯上車時有些微困難,而需要點時間的。巴士司機講說話是比較大聲的人,他跟那位女士說:要唔要落果個升降板呀?(我聽不到那女士的回應),司機繼續說:我黎幫妳,幫妳啦!司機連忙離開座位去幫那位女士上車,上了車就女士想拿錢出來,司機連隨說:我請妳啦!妳去座就可以了,更不停問女士ok嘛?有位了嗎?(已經坐下來)還問可以了嘛?攪了一輪也開車了...過了幾個站後,女士也要下車,她座我前兩個位的。司機又關心的問?可以嘛?因為我座得近女士,所以聽得清楚她說:可以的(自己下車)。問的時候司機其實已經行緊過來了,司機同說:我幫妳啦!女士重複說:唔使了,自己可以!司機的手已經在扶著那女士下車了。女士落了車,司機繼續開車的同時唔知向邊個講:唔得架,佢呢d一定要人幫架!
車開了,我也到了。

之後,又要座小巴去另一地方。行了一半路程,我聽到一位男聲叫下車,但是說不清楚那種。之後有位女士給了車費後落車,然後到叫下車的男子,他沒有給錢就下了車,女士就回頭大聲說:做乜唔比錢呀?原來這女士與男子一起的(可能是他的仔),女士其實想讓那可能是有智障的男子學習落車比錢,不過他忘記了(或者唔想比啦)。女士話完佢之後就在身上搵番d錢比司機哥哥啦,司機哥哥應該是燥底的,他唔好老皮的叫那位男子:落車啦!唔使比喇!落車啦。女士也叫他走啦走啦,頂著了後面的車呀!這架小巴司機位則的位置,有一張旗掛了出來,係人都睇到那種,我忘了上面的字句,但意思大概是熱心公益乜乜社會等等.....

睇到這裡你妳想講d乜呢?

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

大家願意互相幫助是好事.

注意,"互相"幫助.

單方面一廂情願的,是"霸王硬上攻".不一定是歧視,但肯定是霸權.顯性的好,隱性的不自覺的也好,大家不要"強"大家好不好?

8:01 上午  
Anonymous 匿名 said...

我覺得他的熱心
也有可能是出於怕被人投訴歧視...
不過我更寧願相信他是出於真心想幫忙的
那末世界會更可愛

5:51 下午  

發佈留言

<< Home