星期四, 8月 18, 2005

小明

曲:亞飄@拍子機 詞:非他 唱:潘志雄

在下父母 天天教導 乜叫wrong 乜o野先right
日日鬧我要畀d心機 咪咁曳 咪咁扭計
又話為理想梗冇用 快放棄 盞乞米
第日大個要結婚生仔 至介意 香燈不繼

在學校裡 菁英制度 講競爭 講究規矩
背熟習作 到o左考試 靠記性 也靠吹水
又混落去 天天發夢 曠o下課 好濕碎
Econ、地理、國文、Phy、Chem
到最尾都畀返?
他們變得追求物質快樂
不停競爭吹噓也真太累
你要記住吹水請抹嘴別說不進則退
滿腦近憂 充斥遠慮 你叫我點樣跟?
電視上見 高官笑道 多進修梗有得撈
邁步毅進破繭展翅對老細永冇say no
為著滅赤 剁走數件 怕斷正睇彩數
部份外判 削減開支 我老細專諗縮數

坐在麥記搵緊o野做 經濟差乜o野都撈
度度禁價猛開OT 背脊插了許多刀
日日做到 不分晝夜 再咁搏 渣都冇
剩下未變 赤子之心 我要跳出這圈套

他們既得金錢利益網絡
風涼說出要堅忍永不會累
老細記住吹水請抹嘴 有o個句講o個句
試o下放下齊來 諗這詩句

許多規則 界定誰 困著誰
大眾參與 塑造誰
設界線 分次序
不過是 滄海一粟的一句

都唔見得他們是很快樂
心靈缺失空虛太多顧慮
我最喜歡高歌夾band
大家起舞好正
冇晒困惑 即刻冇病
你與我今天好靚

**************************************

Guitar:亞飄@拍子機
Bass:亞倫@拍子機
非洲鼓:Ansou@潮
和音:Ansou@潮
錄音:黃守仁

0 Comments:

發佈留言

<< Home