星期一, 9月 19, 2005

秋月

今年的時間好像過得好快好快(年年都係咁講),還記得上年中秋節相約朋友在一齊聚聚食食飲飲。果一期可能密密都在聽u2的sunday bloody sunday,又加上睇左d相關新聞,當晚飲多兩杯(竹葉青),喊著唱sunday bloody sunday,朋友門都嚇呆:你無野嘛?,通常我都會說:我都未醉!哈!
今年(一陣)有朋友來我家一聚,我親自下廚,希望整得好食d啦!未去買菜前,突然想起起首歌?

十年前一張電影原聲大碟「秋月」,裡面有一首歌好喜歡的。每次聽都會想起一些戰火場面的,但實質是什麼場面,由大家自己聽吧。
歌名:奔月 音樂:劉以達及tommy wai

4 Comments:

Anonymous 匿名 said...

這麼快就一年了,我都忘了你飲醉酒是在上年中秋。現在每次提起喝竹葉青,我都會跟人家說「竹葉青係應該同綠茶一齊飲架!」。

3:18 下午  
Anonymous 匿名 said...

番黎再「隊」過!!

2:49 下午  
Blogger 鄭政恆 said...

喂lamsum,我係阿恆呀。
你點呀,有時間就番黎la!你Xanga d double exposure很正!

12:20 上午  
Anonymous 匿名 said...

好耐無update,你去?邊庶?

10:27 下午  

發佈留言

<< Home