星期四, 9月 20, 2007

吓?

今天因工作走到老尖一商廈,步進電梯同時有另一位乘客。
他是一位送外賣的叔叔,當時我要上7樓,而他就上4樓。他兩手拿著食物,沒手按制。

外賣叔叔﹕先生麻煩幫我按4字。
我﹕哦 ! (見佢無手按,他未叫我已經準備問佢幾多字)
按完後,
外賣叔叔﹕你就好啦(他看著我的袋子)
我﹕吓?
外賣叔叔﹕你就好啦,咩住個袋四圍行就一日喇。
我﹕吓? 

我完全唔識反應,只係望一望他傻笑了一下,也唔知如何回應。
他講完這句話,沒有什麼結語,就離開電梯。

我﹕吓? 我……? 

外賣叔叔,希望你生活及工作愉快啦。

(事件完)

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

又幾好笑喎....

4:42 下午  
Blogger 志雄 said...

之後我想,外賣叔叔是否當日工作極悶或辛苦呢?

6:16 下午  

發佈留言

<< Home