星期三, 1月 19, 2005

黑白仔

昨天在出街的路上突然想起黑白仔
想起黃仔平時點樣鍚佢的情景
在小巴上的我
不由自主的喊起來
這時so sheung來電
她聽到我聲音有點怪怪
我同她講:我打去狗房問了黑白仔去向
佢地話黑白仔已經人道毀滅了
是一月六日死的!
她嚇了一跳
因為喊著講時令她聽錯了
以為我話陳發仔死了?
當我再話番佢知係黑白仔死了呀
佢話:哦?
對我來講
黑白仔死了可能同發仔死了都差唔多
這段日子經常都想起黑白仔的
因為都算是由細睇到佢大
(雖然只是年多的時間)
但有感情o架嘛~
同埋佢細細個時
黃仔已經好鍚佢的...
還記得黑白仔細細個許太帶佢回來時
唔係好習慣
所以成日都想走佬
有次走佬
走了上小山坡
唔上唔落
黃仔見佢在山坡慘叫
就二話不說衝上去救狗
當然...
黃仔其實當時是有點笨手笨腳的

往後的日子
兩個衰仔成日在玩打架
但其實他們是感情好好的
偶爾黑白仔會飛了黃仔
自己途獄出去的
但黃仔依然是咁鍚黑白仔的~
........
: (









2 Comments:

Blogger sc said...

當日看發條狗後, 已對黑白仔生了親切感, 沒料到黑白仔這麼快就永訣了, 最終跟牠也緣慳一面… 牠的存在妨礙了誰呢, 非得除之而後快麼…

2:15 下午  
Blogger 志雄 said...

是的
真係好似認識了佢好耐咁...
其實又只不過是年多的時間!
本來想放三張佢的靚相出來
但攪極都攪唔到...頂!

11:08 上午  

發佈留言

<< Home